Tsjechië


In 2011 ging mijn allereerste vliegreis naar Praag, Tsjechië.

Wat vond ik het spannend, maar daarna had ik de smaak te pakken! We waren er tussen kerst en nieuwjaar in 2011. We liepen van kerstmarkt naar kerstmarkt door het oude centrum. Via de Karelsbrug naar de burcht, van verre al te zien hoog boven de stad. De sfeer was echt heel erg fijn en we hadden geluk dat er geen meter sneeuw lag. Ik heb verder helaas nog niet meer van Tsjechië gezien, maar Praag is in ieder geval een aanrader!
    Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
    Aan de slag