Verenigde Staten


Groot, groter, grootst!

In mei 2019 ben ik voor het eerst naar de Verenigde Staten geweest. We bezochten een stukje van de oostkust en eindigden bij Disney World. Voor de VS heb ik maar één woord: groot. Alles is groot, over de top, op zijn Amerikaans. En wat heeft dit land veel hoogtepunten! We hebben nog veel meer reisideeën voor de Verenigde Staten.
Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag